YfB6P3dMXmrXZLhJfGAjfdcoiM6mQkAma5g5+EJZxuPSSeTfgTg3PA== CALL OF DUTY: WARZONE İNCELEMESİ - Game Drogons

CALL OF DUTY: WARZONE İNCELEMESİ


CALL OF DUTY: WARZONE İNCELEMESİ

Call of Duty: Warzone, battle royale türünün yorgun monotonluğundan bazılarını kesiyor.




BİLMEM GEREK
Bu ne? Modern Warfare: Call of Duty bir bağımsız savaş royale limiterinden
üzerinde yorum RTX 2060, Ryzen 5 2600 3.4GHz, 16 GB RAM
Fiyat Ücretsiz oynat
Yayın tarihi Out şimdi
Yayınevi Activision
Geliştirici Infinity Ward
Çok royale 150 oyunculu savaş
Bağlantı: Resmi yer
İlk Warzone galibiyetim, ölmenin tam bir sprint ortasında görünmez bir duvara çarpmak gibi hissedebileceği diğer battle royale oyunlarında hissetmediğim yüksek ve düşüklerle doluydu. 
Televizyon İstasyonunda birkaç kavga kazandıktan sonra, hepimiz bir düşman pusuya öldük ve Gulag'a gönderildik. Şaşırtıcı ama bizler tüm bizim 1-on-1 kavgalar kazandı ve eyleme sağ arka düştü. Oradan, en sevdiğimiz özel yüklemelerimizi çağırmak için gölgelere ve yavaşça para topladık. Denenmiş ve gerçek M4A1'im tam bir ek takımıyla donatıldı, toplam 20 kişilik bir kadro için dokuz öldürme ile bitirdim: Call of Duty kadar: Warzone, rekabetinin en iyisinden ödünç alıyor, akıllı kolaylıklarla dolu hızlı bir şekilde onu çember şeklinde küçülen bir cinayet festivali haline getiriyor.

(Resim kredisi: Aktivasyon)


Daha hızlı ölürsün ama daha hızlı iyileşirsin.

Birçoğu Warzone'un ganimet üzerindeki rahat almasıyla ilgilidir. Meta onaylı bir savaş hazırlığına ulaşana kadar hiçbir şey beni savaş royale'ından menülerde ve menülerde silah, cephane ve eklerle uğraşmaktan 20 dakika geçirmekten başka bir şey yapamaz. Warzone böyle hareket etmiyor. Sırt çantası yok - bir stok ekranı bile yok.

Kitting

Warzone'da tamamen donatmak, sevdiğiniz bir silahı ve işlerin kıllı olduğu zamanlar için birkaç zırh plakasını bulmak kadar basit. Silahlar önceden ayarlanmış ataşmanlarla gelir. Yaygın silahların hiçbiri yoktur, daha nadir silahlar özel bağlantı kurulumları ile gelir. Bu basitlik, yere bakmak, optik ve tutamaklarla giyinmek yerine oynamak için daha fazla zaman harcamamı sağlıyor. Yağma vurgusu önemli ölçüde azalır ve bu oyun oynarken zihniyeti tamamen değiştirdi. Aslında, isteyebileceğiniz tüm çan ve ıslıklarla özel bir yüke bırakarak Warzone'un ganimet tavanına birkaç dakika içinde ulaşabilirsiniz.
Bunun yerine, Modern Warfare'in parladığı yangın söndürmelere odaklanabilirim. 64 oyunculu Yer Savaşı modunun çoğunu oynamadım, bu yüzden Modern Warfare'in balistik modelinin daha büyük alanlara ne kadar iyi dönüştüğünü görmek harikaydı. Yakından, mermiler hitscan'ın anında geri bildirimini hissetmek için yeterince hızlı uçar. Birkaç düzine metreden daha uzakta ve mermi düşmesi ve sallanması için muhasebeye başlamanız gerekiyor. Kırılganlık ve süper kısa öldürme süresi üzerine kurulmuş bir dizi için Warzone, CoD ve Battlefield arasındaki farkı başarıyla bölüyor.

(Resim kredisi: Aktivasyon)

Firefights, Apex Legends'a en yakın hissediyor, ancak Call of Duty'nin daha yüksek ölümcüllüğü, atıcı tercihlerimle daha uyumlu. Apex'te, giderek daha güçlü bir vücut kalkanları tüm cephane magasını emebilir ve Respawn'un katmanlı zırh sistemi bazı durumları tek taraflı hissettirir.
Warzone kesinlikle daha az karmaşık. Herkesin normal bir canlandırıcı Call of Duty sağlığı artı ekstra bir sağlık bar hasarına neden olabilecek zırh plakaları vardır. Ultra nadir süper zırh yoktur, bu yüzden öldürme zamanı her zaman tutarlıdır. Çoğu durumda, bir ya da iki kafadan biri birini aşağı çekmek için yeterlidir. Kurşun mermi-zırhlı zırh, silah hasarı ile sağlık arasında kendini Apex'ten ayıran bir uyum sağlar. Daha hızlı ölürsün ama daha hızlı iyileşirsin.
Warzone'un hızlı ölümleri, manga arkadaşlarını kavgaya sokmanın ne kadar kolay olduğu ile dengeleniyor. Sadece harita boyunca dağılmış olan Satın Alma İstasyonları'nda takım arkadaşları için bir yeniden doğuş satın almakla kalmaz, aynı zamanda Gulag'da 1v1 düello kazanarak hayatınızı geri kazanabilirsiniz. Gulag fikri - belki de rekabetçi bir oyunda gördüğüm arafa en yakın şey - başlangıçta hileli görünüyordu, ancak Call of Duty geleneğine uygun bir tempo oluşturuyor: öldüğünüz bir oyun ve eyleme hızlı bir şekilde tekrar girin.

Cluster Strike ve Precision Airstrike killstreaks bir düşman ekibini tamamen silebilir.

Gulag dövüşleri, Modern Warfare'in rastgele aynalı yüklemelerle mükemmel Gunfight moduyla aynı kurallara uyar. Sınırlı, mano-a-mano düelloda ikinci bir şans kazanmanın duygusal biletini seviyorum, biletimi savaşa sokuyorum. Gulag, diğer savaş rollerinde erken öldüğüm hayal kırıklığını hafifletir ve çok önemli olarak beni daha fazla risk almaya teşvik eder. Sık sık yeniden doğmaların, oyunun sonuna doğru hala hayatta olan gülünç sayıda oyuncunun vuruntu etkisi vardır. Bu, patlayıcı son turlar yapar, ancak son çemberlerden birinde hayatta kaldıktan sonra bir şekilde 18. sıraya çıkmak biraz cesaret kırıcıdır.

Call of Duty: Warzone Battle Royale COD
(İmaj kredisi: Infinity Ward)

Savaş bölgesi

Tabii ki, bir battle royale oyunu sadece haritası kadar iyidir. Warzone'un ilk ve tek haritası, 150 oyuncunun hepsine kolayca uyan yoğun şehir merkezleri ve sanayi bölgelerinden oluşan dev bir vadi olan Verdansk'tır. Böyle büyük bir haritanın çalılıklı keskin nişancıların cenneti olmasını beklersiniz, ancak Verdansk binalarla o kadar yoğundur ki, çoğu kısa ve orta menzilli oyuna iner. Bir mil uzakta rastgele kubbe almak yerine, itfaiyecilerin çoğu normal bir Call of Duty maçı gibi oynadı. Onu seviyorum.
Warzone'un ganimet eğrisi temelde düz bir çizgi olduğundan, haritadaki hemen hemen her yer uygulanabilir bir başlangıç ​​noktasıdır. Elbette, Atlas Mağazası'na dalabilir ve bol miktarda tedarik kasası üzerinde savaşabilirsiniz, ancak aynı şansın huzurlu doğu tarım arazilerinde dolaşımda olabilir. Bu, eşleşmelerin doğal olarak mükemmel zamanlanmış skydives'i en tehlikeli bölgelere dönüştüren ve en iyi ekipmanla ortaya çıkan takımları tercih ettiği Apex Legends'tan çok uzak. Yağma baskısını hafifleterek Warzone'un teşvik ettiği turizmi seviyorum.
Modern Warfare'in çabuk nişan alma ve hareketi, duvarlar ve pencerelerle dolu bir kentsel harita ile eşleşiyor. Her ne kadar Apex Legends'ın duvar tırmanışı ve ziplineları kadar hava olmasa da, COD'nin atletik hareketi daha büyük bir ölçekte parlıyor. Sprint ve tonozlama o kadar akıcıdır ki, yerden birkaç adım kayar gibi hissedersiniz. Maçların başlangıcındaki hava dalışı süreci bile daha eğlenceli. Herkes bir tabanca ile başladığından beri, paraşütünüzü keserek, silahı donatarak ve orta havada ateş ederek saçma manevraları çekebilirsiniz.

Royale gelişti

Yağma şansıyla ilerlemenin kazanıldığı bir türde, Warzone bunun yerine akıllıca oyun içi ekonomi ile ayrılır. Para kazanmanın ve ideal yükünüze ulaşmanın en hızlı yolu, tüm ekip tarafından büyük nakit ödüller ile paylaşılan sözleşmeleri, rastgele oluşturulmuş yan faaliyetleri tamamlamaktır. Bir hedefi yakalamak kadar basit olabilen üç tür sözleşme vardır. Onları almak zorunda değilsiniz, ama her zaman buna değecek kadar eğlencelidirler. En önemlisi, oyuncuları bir binada “kaplumbağa” yapmak ve düşmanların kendilerine gelmesini beklemek yerine hareket halinde kalmaya teşvik ederler.
Warzone, savaş royale'ını geliştiren standart Call of Duty'den çok ödünç alıyor, ancak maalesef en kötü imza özelliklerinden biri de sıçradı - killstreaks. Oldukça düşük bir fiyat için, oyuncular tamamen sizin için kavga kazanabilecek killstreaks satın alabilirler. İHA, periyodik olarak bir şehir bloğundaki kesin düşman yerlerini pinglediğinden, daha kötü bir suçlu olarak öne çıkıyor. Tek sayaç Ghost sınıfını kullanarak bir sınıfa sahip olmak. Standart CoD çok oyunculu modda olduğu gibi, konumumun dünyaya yayınlanmasını engelleyebilmem için daha ilginç avantajlar seçmeyle yüzleşmek eğlenceli değil.

(Resim kredisi: Aktivasyon)

Ayrıca, her ikisi de bir yoldan çıkmazlarsa bir düşman ekibini tamamen silebilecek olan Cluster Strike ve Precision Airstrike killstreaks vardır. YouTube klipleri için iyi, eminim ve kadroları yüksek bir zemin pozisyonundan zorlama fikrini seviyorum, ancak harita alanı daraldıkça çok saçma oluyor.
Bir Warzone maçı, kapağı olmayan küçük bir daire içinde son beş takımına düştüğünde, herkes şanslı öldürme umuduyla karşıt köşelerde hava saldırılarını ateşlemeye başlar. Ne yazık ki, işe yarıyor. Killstreaks'ın ezici gücü, tıpkı 2007'den bu yana her Call of Duty oyununda olduğu gibi Warzone'a tamamen ilginç bir ek. Bu düşük etkili gadget'ların kullanımı daha eğlencelidir, çünkü daha az güçlüdürler ve el bombasını engelleyen Trophy Sistemi, pilotlu keşif uçağı veya cephane kutusu gibi daha eleştirel düşünme gerektirirler.
BU CALL OF DUTY: WARZONE REHBERLERİYLE DAHA FAZLA KAZANIN
(İmaj kredisi: Infinity Ward)
Call of Duty: Warzone haritası : En iyi ganimet noktaları
Call of Duty: Warzone cash : Hızlı para
kazan Call of Duty: Warzone Gulag : Oyuna geri dön
Call of Duty: Warzone ayarları : fps dips ile mücadele
Call of Duty: Warzone perks : Best yetenekleri almaya
Call of Duty: Warzone loadouts : vites seçme
Call of Duty: Warzone tabancaları : En etkili silahları
Battle royale, Warzone paketindeki ana mod gibi hissediyor, ancak teklifte tamamen farklı bir tarzda başka bir mod var. Plunder aynı Verdansk haritasında gerçekleşir, ancak daire, Gulag ve sonsuz ücretsiz yeniden doğma yoktur. Tek hedef oyuncuları öldürüp sözleşmeleri tamamlamak yoluyla bir sürü para kazanmak. Tarkov'dan Kaçış'ta bir baskınla karşılaştırabilirsiniz, ancak aslında The Division'ın PvP Karanlık Bölge moduna daha yakındır.
Yağma, Battle Royale'den kesinlikle daha rahat. Para kazanmanız gerekiyor olsa da, çekim yapmak, silahlarınız için seviyeleri ezmek veya ATV'leri hasta rampalarından sürmek için amaçsız bir oyun alanı olarak değerlendirebilirsiniz. Gergin bir battle royale turuna büyük bir kovalayan.
Warzone hakkında sevilecek çok şey var. Yağmaların rastgeleliklerini sınırlama ve envanterleri battle royale türü ile ilgili en büyük sorunumdan ikisini basitleştirme yolları. Warzone zaferin zırh seviyenizle değil, akıllı konumlandırma ve seğirme atış becerisiyle kararlaştırılmasını istiyor. Warzone'un daha az karmaşık ganimet manzarasının tek dezavantajı, ilginç olmayacak kadar sığ olan bir meta. Infinity Ward, Modern Warfare'i geçen yıl piyasaya sürüldüğünden beri agresif bir şekilde güncelledi, bu yüzden Warzone'un kendi bağımsız oyunu olarak büyümeye devam edeceğini umuyorum, Fortnite ve Apex Legends'ın beğenileriyle rekabet etmesi gerekecek.
CALL OF DUTY: WARZONE İNCELEMESİ CALL OF DUTY: WARZONE İNCELEMESİ Reviewed by Home play and phone games on Mayıs 12, 2020 Rating: 5

Hiç yorum yok

Post AD