YfB6P3dMXmrXZLhJfGAjfdcoiM6mQkAma5g5+EJZxuPSSeTfgTg3PA== CS: GO dereceleri, açıkladı - Game Drogons

CS: GO dereceleri, açıkladı


CS: GO dereceleri, açıkladı


cs: rütbe, açıkladı

CS: GO oyuncuları saflarında çok gurur duyuyorlar. Dereceler, oyunu öğrenmek ve takım arkadaşlarının yanında becerilerini uygulamak için harcanan sayısız saati temsil eder. Ancak, oyuncuların keyfi beceri gruplarından ne kadar korktuklarına göre, sıralamaların nasıl çalıştığı hakkında çok fazla bilgi yok. Genel olarak, daha iyi oynamak sonunda sizi sıraya koyacaktır, ancak Valve iç işleyişler hakkında sıkı sıkıya bağlı kalır.
Bu sistemi daha iyi anlamanıza yardımcı olmak için, Valve'den elde edilebilen en iyi bilgileri ve diğer çeşitli kaynakları topladık.

CS: GO sıralamaları nasıl çalışır?

  • İlk rütbenizi kazanmak için günde iki olmak üzere 10 yerleşim maçı kazanmanız gerekir Bunlar, oyunun sıralama sisteminin kalibreni belirlemesi için zaman tanır. Beş kişilik tam bir ekiple kuyruğa girmedikçe, yetkisiz bir oyuncunun Master Guardian 2 veya daha üst bir sırada sıraya giremeyeceğini unutmayın.
  • Bu 10 kazanımı kazandıktan sonra performansınıza bağlı olarak 18 Beceri Grubundan birine atanacaksınız Artık istediğiniz kadar maç oynayabileceksiniz, ancak yalnızca kendi +/- 5 derecenizdeki oyuncularla sıraya girebileceksiniz (bir kez daha, 5 kuyruklu bir takım hariç).
  • Başarılara ve başarısızlıklara bağlı olarak, rütbeniz her maçın sonunda ayarlanır ve gerekirse daha yüksek veya daha düşük bir Beceri Grubu atar. Bunun arkasındaki mekanikler hala belirsizdir, ancak geliştirmenin en kesin yolu bir takım olarak kazanmaktır.
  • Bir ay boyunca hiçbir maç oynamayın ve Beceri Grubunuz kaybolur ve geri dönmek için bir galibiyet veya beraberlik gerekir. Yine, Master Guardian 1'den daha yüksek rütbeleri geri kazanana kadar oynayamayacaksınız.

Sıralama dağılımı

Bağımsız bir analiz web sitesi olan CSGOStats , bir gün, hafta veya ay boyunca her bir sıralamadaki aktif oyuncuların yüzdesini gösteren sıralama dağılımının bir dökümünü sunar. Bu veriler rastgele örneklenmiş maçlarla toplanır, bu nedenle havza süresini bir aya uzatmak, sıralamaların nasıl yayıldığı hakkında iyi bir fikir verir.


(Resim kredisi: CSGO İstatistikleri)

Yukarıdaki örnekte, ortalama rütbenin Gold Nova 3 olduğunu ve tüm oyuncuların yaklaşık% 35'inin Gold Nova braketinde örneklendiğini görebiliriz. Eğer efsanevi kartal yolunu kazanmış olursanız, tebrikler, çöpçatanların ilk% 5'inde olursunuz. Aslında, düşündüğünüzden bile daha yüksek olabilirsiniz. Sitenin rastgele örnekleme tekniği, daha üst sıradaki oyuncular genellikle oyunu daha sık oynayacağı için orantısız olarak örneklenmeleri muhtemeldir. Ancak her bir sıralama gerçekte ne anlama geliyor ve oyun sizi nereye yerleştireceğinizi nasıl belirliyor?


Elo ve Glicko-2
Şaşırtıcı olmayan bir şekilde, Valve, bazı oyuncuların sistemi oynayabileceğinden ve takımlarının başarısına göre kendi ilerlemelerine öncelik vermesinden korktuğu için oyunlarının iç işleyişinde inanılmaz derecede sıkı durdu. Ancak 2015 yılında bir Valve çalışanı CS: GO'nun ilk olarak eşleştirmesini Glicko-2 sıralama sistemine dayandırmasına izin verdi , ancak o zamandan beri bazı ağır değişiklikler içeren uyarlanmış ve iyileştirilmiş. 

Ne kadar çok oyun oynarsanız, rütbenizi değiştirmek o kadar zor olacaktır.

Elo rütbesini duyma ihtimaliniz var. Oyuncu gibi satranç gibi oyuncu müsabakaları için tasarlanan her savaşçıya rütbelerini temsil edecek bir numara verilir. İki rakibin sayıları arasındaki fark, maçın beklenen sonucunu gösterir ve victor kaybeden puanlar alır. Daha yüksek rütbeli bir oyuncu kazanırsa, alt oyuncudan önemli ölçüde daha az puan alır, sonuç tersine döner.
Elo'nun benimsenmesinden bu yana, sistemin bazı kusurlarıyla mücadele etmek için birçok varyasyon tasarlanmıştır. Glicko-2"Baz", bir baz sayısı etrafına bir Puan Sapması (RD) ataması gibi bir alternatiftir. Bir oyuncunun Maç Yapma Sıralaması (MMR) daha sonra tek bir sayı yerine (örneğin 1500) bir menzil olur (örneğin [1000-2000]). Bu doğruluğu artırır; sistem daha sonra bir oyuncunun rütbesinin bu parantez içinde% 95 kesinliğe sahip olacağını bildiğini söyleyebilir. Sistem gerçek rütbenizi ne kadar iyi bilirse, bu aralık o kadar küçük olur. Glicko-2 ayrıca bir oyuncunun 'volatilitesini', zaman içinde ne kadar bir rütbenin dalgalanması beklendiğini (düzensiz performanslarla arttı, tutarlılıkla azaldı) dikkate alıyor.
Bununla birlikte, Glicko-2'nin açık bir sistem olmasına rağmen, açık sınırlamalar doğrudan CS: GO'ya uygulanmasını engelliyor. Hem Elo hem de Glicko 1v1 yarışması düşünülerek tasarlandı. 5v5, takım tabanlı bir oyunda çok daha fazla faktör devreye giriyor. Bir oyuncunun oyun üzerindeki etkisini değerlendirmek zor bir şeydir. Elbette, bir oyuncu bir turda dört öldürme kazanabilir, ancak bunun nedeni sadece bir bomba tesisini koruyan veya iyi zamanlanmış bir flaş yerleştiren bir müttefik olabilir. K / D oranlarından MVP'lere kadar, performans istatistikleri çeşitlidir ve Valve, sıralamayla ilgili olarak nasıl dikkate alındıklarını söylememiştir. Bu sessizliğe yanıt olarak, bazı oyuncuların CS: GO'nun sıralama sisteminin nasıl çalıştığı konusunda kendi teorileri vardır.


Oyuncu teorileri

2014 yılında, Steam kullanıcısı RetriButioN uzun bir kayıt gönderdideneyimini birden fazla hesaba sıraladı. O zamandan beri kılavuzu güncelledi ve tüm iddiaların tamamen kendi anekdot kanıtlarına dayandığını kabul etti, ancak ne olursa olsun ilginç bir okumaya yol açıyor. Sıralamanın her bir turda belirlenmesini ve ilgili tüm oyuncuları beklenen kazananı yeniden belirleyecek şekilde ayarlamasını önermektedir. Bu yöntem, oyuncuların neden bazen yakın bir skor elde edildiğinde neden kayıp bir oyunda yer aldığını açıklayabilir. Bunun gerçekleşme şansı son derece düşüktür, ancak birden fazla oyuncu sıralamada beklenmedik değişiklikler bildirmiştir - Infamous_Blue'nun yorumuna bakınız.burayaÖrnek olarak. Ancak, dış etkenler (örneğin, algılanan bir aldatmaca nedeniyle kaldırılan önceki oyunlar) bir maç sırasındaki sıralamanızı etkileyebileceğinden, bunlar bir yuvarlak-dönüş sistemi için sert kanıt olarak hareket edemez. Bu dış olayların, özellikle aşağıdaki gibi tuhaf iddiaları açıklaması daha olasıdır:
16-0 galibiyetten sonra deranking.
RetriButioN, raundu kazanıp kaybetmekten başka, MVP'lerin sıralama puanınızı etkileyen tek faktör olduğunu iddia ediyor. Bunun arkasındaki mantık ve kılavuz, mermilere ve MVP'lere göre değişen bir sıralama numarası ortaya çıkaran konsol geliştiricisi 'geliştirici 1'in kullanımından geldi. Ancak, Valve bu talebi ortadan kaldırarak, kullanıcı tarafında depolanan dosyaların artık sıralamayı etkilemediğini doğruladı. Ancak, MVP'ler daha önce bir rol oynadıysa, hala yapma şansları vardır. Son zamanlarda, reddit kullanıcı dob_bobbskendi düşüncelerini paylaştıGlicko-2 sisteminin işleyişini kapsayan ve yüksek bir oynaklığın puan kaybını veya kazancını sınırlayabileceğini düşündürmektedir. Bunun arkasındaki mantık, bir oyuncunun gerçek yeteneklerini göstermeyen sıra dışı bir kötü yamaya veya şanslı bir çizgiye sahip olabilmesidir, yani eğilimi oluşturmak için zamana ihtiyaç vardır.


Kesin olarak bildiklerimiz

Etrafta yüzen birçok fan teorisi ile, bir tahmin tavşan deliğinden kaybolmak kolay olabilir, ancak öğrenilenlerden bazı önemli çıkarımlar vardır. 
Sıralamanızı çok sayıda faktör etkiler ve hepsi Valve tarafından saklanır.RetriButioN'un kılavuzuna cevaben vitaliy_valve, “Tüm hesaplamalar, eşleştirme arka ucumuzda gerçekleştiriliyor ve bir oyuncunun bilimsel derecelendirme değişkenlerini tanımlayan çoklu eşleştirme parametreleri, oyunculara [sıralaması] olarak sunuluyor” dedi. Birinin ne kadar veri madenciliği yaptığını iddia ederse et, eşleştirme sisteminin ayrıntılarını bilemez. Bazı değişkenler etkili olduğunda, oyunu kazanmaya odaklanmak, birisi aksini söylemese bile, bombayı kimin etkisiz hale getireceği gibi faktörleri tartışmaktan daha iyidir.  Ne kadar çok oyun oynarsanız, rütbenizi değiştirmek o kadar zor olacaktır.
Glicko-2'nin Derecelendirme Sapması'nın doğası, belirli bir seviyede ne kadar uzun süre oynarsanız, oyunun uygun rütbenizi belirlediğine o kadar kesin olarak inanacağı anlamına gelir. Daha küçük bir RD ile MMR'nizdeki daha büyük sıçramalar olanaksız hale gelir. Şimdiye kadar popüler bir flama gördüyseniz veya Youtuber, Silver 1'den Global'e bir hesap sıralamayı denediğinde, Gümüş aşamalarında ilerlemenin genellikle uzun zaman aldığını fark edeceksiniz. Bunun nedeni, hesabın, tekrarlanan oyunları bilerek kaybetmiş bir oyuncu tarafından kasıtlı olarak iptal edilmesidir. Bu süre boyunca, derecelendirme sistemi oyuncunun gerçek rütbesi hakkında iyi bir fikir elde ettiğine inanacak ve bu nedenle sonraki zaferlere yavaşça cevap verecektir. Bu, bir daha asla seviyelere tırmanamayacağınız anlamına gelmez. Seviyenizin üzerinde olanlarla tutarlı sıkı çalışma ve rekabet göz önüne alındığında,
Bir hiatus sıralamanızın kesinliğini azaltır, ancak çoğu zaman bozulmaya yol açar.Bir ay boyunca CS: GO oynamayı bırakın ve beceri grubunuzun kaybolduğunu, geri çekilmek için berabere veya kazanma gerektirdiğini göreceksiniz. Daha uzun süre oynamayı bırakırsanız, öncekinden farklı bir sıralamada dönme şansınız yüksektir. MMR'nin aktif olmadığında zamanla bozulduğu öne sürülmüştür, ancak yine de bunu desteklemek için kanıt bulmak zor. Bozulmanın en olası nedeni Derecelendirme Sapmalarındaki artışlardan kaynaklanır. 


Sıralama aralığınız oyunlarda zaman içinde daha az kesinleşir ve RD'de artar. Her ani düşüş oynanan bir maçı temsil eder ve sistemin gerçek rütbenizi daha kesin olarak tanımlayabileceğine inanmasına izin verir.

Son maçınızdan bu yana ne kadar uzun zaman geçerse, oyun seviyenizden o kadar az emin olabilirsiniz, bu da normalde olduğundan daha geniş bir beceri aralığına sahip oyunculara eşleştirilebileceğiniz anlamına gelir. Beceri gruplarının üst yarısındaysanız, daha büyük oyuncu havuzundan dolayı sizden daha düşük olanlarla eşleşme olasılığınız daha yüksektir. Ancak, rütbenizin düştüğünü görürseniz, endişelenmemek en iyisidir, çünkü artan RD'niz daha hızlı iyileşmeye izin vermelidir
CS: GO dereceleri, açıkladı CS: GO dereceleri, açıkladı Reviewed by Home play and phone games on Mayıs 12, 2020 Rating: 5

Hiç yorum yok

Post AD